Kawasaki H2 SX SE+ 2020 | SPORT TOURER |eSHOP - oudamoto.cz

Kawasaki H2 SX SE+ 2020

Cena s DPH: 649 900 Kč

  • Výrobce: KAWASAKI
  • Katalogové číslo: H2 SX SE+ 2020
  • Dostupnost: Na dotaz ks

Ninja H2 SX SE+ doplňuje stávající modely Ninja H2 SX a H2 SX SE. Přináší navíc pokročilý elektronický podvozek a množství dalších funkcí, které z ní činí nejmodernější model v nabídce. Jeďte dále, rychleji na nejkomfortnějším Sports Toureru všech dob. Ninja H2 SX SE+. SUPERCHARGE YOUR JOURNEY.

KECS

KECS je postaveno na základě semi-aktivního systému, který byl poprvé představen u modelu Ninja ZX-10R SE v roce 2018. U H2 SX+ je ale upraveno požadavkům cestovního stroje. Za jízdy se v reálném čase přizpůsobuje podmínkám a poskytuje ideální nastavení tlumení. KECS nabízí kombinaci těch nejlepších komponent a nejnovější elektroniku, díky které zvládá širokou škálu jízdních situací. Komfortní nastavení při cestování, i tuhé tlumení pro usnadnění sportovní jízdy. Od pneumatik tak získáváte více důvěry.


Jízdní módy

Můžete si vybrat ze tří nastavení (Sport, Road, Rain) nebo manuální nastavení (Rider). V manuálním režimu Rider je nastavení kontroly trakce, tuhosti pružení a výkonové mapy možné nastavit nezávisle.


TFT barevný displej

Kvalitní barevný TFT displej na Ninja H2 SX SE+ přispívá ke špičkovému vzhledu kokpitu. Otáčkoměr analogového typu je doplněn kvalitním barevným TFT displejem, který umožňuje zobrazování grafické zobrazení informací. Čtyři volitelné režimy zobrazení umožňují upřednostňovat informace, které chcete vidět v závislosti na druhu jízdy, kterou v té době dělají.


LED Přisvětlování v zatáčkách

Ninja H2 SX SE má v bočních kapotách zabudované 3 LED světla, které se automaticky rozsvěcují při průjezdu zatáčkou a pomáhají osvětlovat silnici při zatáčení. Každé ze tří světel má pevně daný úhel, kam má svítit. Zapínají se postupně v závislosti na úhlu náklonu stroje. Tím je zajištěno, že při jízdě zatáčkou vznikne širší paprsek světla a v noci krásně uvidíte do zatáčky.


MOTOR


Typ motoru: kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem

Zdvihový objem: 998 cm³

Vrtání x zdvih: 76 x 55 mm

Kompresní poměr: 11,2:1

Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů

Palivový systém: vstřikování paliva: Ø 40 mm x 4 s duálním vstřikováním

Způsob starování: elektrický

Maximální výkon: 147,1 kW {200 PS} / 11000 min

Maximální točivý moment: 137,3 Nm / 9500 min

Převodovka: 6 rychlostí


PODVOZEK


Brzdy, přední: plovoucí kotouče 320 mm, čtyřpístkové monoblokové radiální třmeny Brembo Stylema

Brzdy, zadní: jeden 250 mm kotouč, třmen Brembo 2 pístkový

Odpružení, přední: 43 mm obrácená vidlice s nastavením odskoku, komprese i předpětí - řízená elektronicky KECS

Odpružení, zadní: Uni-Trak, BFRC lite, elektronicky plně nastavitelný KECS


RÁM


Typ rámu: příhradový, vysokopevnostní ocel

Stopa: 103 mm

Zdvih předního kola: 120 mm

Zdvih zadního kola: 139 mm

Pneumatika, přední: 120/70ZR17 (58W)

Pneumatika, zadní: 190/55ZR17 (75W)

D x Š x V: 2135 x 775 x 1260 mm

Rozvor: 1480 mm

Světlá výška: 130 mm

Objem palivové nádrže: 19 litrů

Výška sedadla: 835 mm

Pohotovostní hmotnost: 262 kg